Thursday, November 22, 2012

Sesi Outdoor Majlis Resepsi...

Ok now kita continue story majlis resepsi.  Iolss choose Pantai Kamloon sebab nak bergambar kat titi kayu.  Tapi malangnya nan hado...  Bukan takda, ada tapi tak boleh nak naik sebab rumput panjang cam hutan dah.  So, iolss decide ambik gambor kat luar je.  View dia biasa-biasa jer, tapi disebabkan creativity Alun semuanya menjadi superb.  Cayalahh !!!!

Aku malas nak edit-edit dah soft copy yang Alun bagi tu.  Banyak sangat sampai tak tau nak pilih yang mana satu.  Dah tu aku cilok dari fb dia je, muahahaa..  

Jom kita layan hasil kerja Alun Photography nie...  Ohsem sangat  !!!!


Ramai kawan-kawan aku & Zery yang puji hasil kerja Alun ni.  Lain dari yang lain dari segi idea & creativity.  Ko ada???  Bawah highway pun nampak berseni.  Takda gambo control-control cun, control hensem.  Ni semua gambo slumber ajer.  Sampai terkangkang-kangkang Zery.   Aku rasa tak banyak gambo pengantin yang gila-gila cenggini.  Banyak yang sweet-sweet ala princess giteww.   Terbaek lah Alun.  :)


Alun make the simple picture to be ohsemmmm  !!!! Pic tak dirancang tapi super duper great.  Cayalah Alun.  Eh, aku puji lebih-lebih ni tak dapat upah pun okeh.  Ikhlas sebab puas hati dengan hasil kerja yang diberikan.  Memang berbaloi !


Kurusnya Zery time nie...


Pic ni telah diframekan oleh Alun..  Santekkk  !!!  Bukan aku yang cantik, tapi hasil kerja ni yang cantik.  Jangan salah paham ya.


Suka, suka, suka...


Eh,  tetiba ada pic indoor.  Hentam sajalah...





Sampai hilang jerawat aku aih...



Puas tak??? Ok ni last..


Eh, ada lagi...


Yang ni pun ohsem jugak....


Lagi....


Lagi..... sila jangan menyampah ok!!!!


Dan lagi....  Ok-ok ni betul-betul last..  Terimalah....


Sekian saja sesi outdoor majlis resepsi Ayu & Zery pada 11.02.2012 ...   Terima kasih kepada Alun dengan kerjasama yang diberikan. Sesapa yang nak guna khidmat Alun boleh like page beliau di fb.  Semoga korang tak menyampah dengan aku yang syok sendiri ini.  Saja suka-suka untuk kenangan dan tatapan anak cucu.

Nantikan pulak gambo-gambo yang lagi ohsem di majlis bertandang.  Tunggu ya.....

Luv. xoxo....

2 comments:

  1. wahhhhh cantikknyaaa outdoor.. trus terasa nak kawennn.. uwaaaa

    ReplyDelete
  2. apa lagi, cepat kawin cik nad cantik... Best woooo feluk2, hewhew...

    ReplyDelete