Friday, November 9, 2012

:: Pemanggang Ajaib ARE Ikan ...

Pernah tengok iklan Pemanggang Ajaib ARE Ikan kat tv?  Sapa tak pernah, sila tengok tv selalu.  Kompem uolss akan terserempak dengan iklan tu.  

Aku dengan bangganya nak bagitau yang aku pun hadoooo jugeekkk... Ko hadoo?? Aku tak beli okeh, sebab aku tak tau nak beli kat mana. Lagipun aku bukan selalu masuk dapur, harap mak ajerrr...

Benda ni aku dapat sebab main kut dengan orang taman kat rumah aku tu.  Korang tau tak kut tu apa? Kalo sini orang panggil kut, kalo kat tempat lain orang panggil kutu tak silap aku.  Ntah aku pun tak pasti.  Alaaaaa, yang kutip duit tiap-tiap bulan then salah sorang akan dapat ikut turn. Nasib ko baik, awal la ko dapat khennn...  Aku dapat no 2, so bulan lepas aku dah dapatt.  Hewhew...

Selalunya orang main dapat duit tapi kali ni dapat barang.  Aku sesaja ja suka-suka, ala sebulan RM20 je pun.  Pastu akak tu bagi katalog suruh pilih barang.  Aku tak tau nak ambik apa.  Banyaknyaaaaaaaa choice....  Periuk, pinggan mangkuk comel-comel.  Oh emm geeeee, nak semua bolehh?????

Malam tu tengah aku belek-belek katalog tetiba ada iklan ni kat tv. Aku ckap kat Zery, "eh sayang, pemanggang ni macam dalam katalog la".  Terus zery suruh ambil pemanggang ajaib nih.  Kalo harap nak beli sendiri memang tak la kan.

Pemanggang ajaib ARE Ikan dari Menang Glassware..  Harga pasaran dalam RM100++ kot..  Boleh la, aku tak try lagi.  Tunggu stay rumah baru je la baru try...


Disebabkan aku ambik pemanggang tu, so ada lagi balance duit.  So untuk cukupkan duit tu, aku ambik la water tank nie.  Omelllllllllll-omellllllll sangat.  Suka design dia.  Tak sabar nak guna tau.  dapat bayangkan bila buat open house ke apa, nampak buah-buahan kat dalam tank tu..  #gedik#


Kaler meroh ye uolllssss...  bole panggang ikan, ayam, daging, kek....  Eh, kek boleh ker?


Enterframe lagi... hewhew..


Nak jugak upload bebanyak, fedulik hapeeee.... Ai kan kepoyoan gitewww.


Kat bahagian dalamnya.  Tu je la nak story...


Ok, bye..

Luv, xoxo..

No comments:

Post a Comment