Saturday, November 3, 2012

:: Incik Zery berwajah baru...

Apa yang aku nak cakap sekarang "Syukur Alhamdulillah" akhirnya Incik Zery dah dapat kerja tetap.  Dulu still contract, now bila dah kerja tetap aku yang paling hepi.  Senang cket nak buat family planning. Gitewww...

Walopun kena post to EPF Penang aku tetap bersyukur, sebab still dalam Penang jugak.  Tak kisah la nak kena keluar awal, naik turun feri, jambatan tu semua.  At least tak keluar dari Penang.  Kalo KL mau meraung aku, dah la baru beli rumah kat sini.  Nangis aku doplohpat hari doplohpat malam. Pfffff....


Nie gambo masa 1st day Zery nak lapor diri kat tempat kerja baru.  "Hai semua, hensem tak aku?".. Oh, hensem bangattttt... Hewhew..

Aku baru nak sesuaikan diri dengan penampilan baru Incik Zery yang tak berjanggut... Janggut da tak boleh simpan okeh.  Wuaaaaaaaaaa, sedihnya....  Terus muka yang suwet-suwet itew berubah menjadi ganazzzz...

1 lagi, now Incik Zery dah xmasuk normal, keje shif le pulak..  Makna kata, pasni aku balik stay dengan famili aku ler..  Tamau aku duk sengsorang kat taman tu, tatoooootttt..

Pape pun Incik Zery, tahniah ya..  Keje bebagus bagi dapat Anugerah Pekerja Cemerlang, bagi cepat naik pangkat ye. Jangan noti-noti kat tempat baru, jangan nak skandal bagai.  Aku pancung jugak kang..Hewhew.. Luv u much, sayang kamu ketat-ketat.

Muahhhh  !!!!


No comments:

Post a Comment