Tuesday, January 31, 2012

::Ketika cinta bertasbih...

Syukur alhamdulillah....  Finally im officially become as Mrs. Zery (grammer ntah pape)....   Hahahaha...  Lega sangat-sangat semuanya berjalan lancar seperti yang di rancang. Alhamdulillah...

Akhirnya pada tanggal 29 January 2012, aku sah menjadi isteri kepada Mohd Huzairi Bin Jamil dengan sekali lafaz di Masjid Jamek Kubang Menerong selepas waktu Zohor.  Perasaan? Tak yah cakap la, hepiiiiiiii sangat-sangat. Rasa cam mimpi.  Kadang-kadang rasa cam tak pecaya, eh betul ke ni? betul ke?  Yes Ayu, dats reality okeh.... Yeaaaa   !!!!!!

Thankz a lot 4 my parent, famili, kawan-kawan dan jiran tetangga yang banyak memberi moral support tolong memeriahkan majlis, tolong masak, siapkan hantaran semua.  Thankz a lot... I luv u all damn much   !!!! 

Eh, nanti pic sepanjang majlis aku update later okeh.  Banyak sangat tak sempat nak edit.  Semua cun-cun.  Hahahahahaa, gila perasan.  Oh ya, thankz to Nadia sebab mekapkan aku secantik ni.  Ceh, perasan lagi.  Thankz jugak pada Kak Liana dari Jalinan Asmara sebab ciptakan pelamin yang very da vogue untuk hari bersejarah ni.  Tak lupa jugak pada Alun Photography yang sudi merakamkan saat-saat indah ini.  Thankz a lot ya....  Eh, tak lupa jugak pada photographer tak berbayar aku my beloved kazen fatin yang tak jemu-jemu ambik gambar yang tah pape... Gila gediknesss...  And olso for my 'hero-hero' yang aku sayangi yang turut serta menjayakan hari yang bersejarah ni.

Aku sayang semuanya....sedih, terharu semua ada.  Syukur dapat famili,sedara mara, kawan-kawan yang sangat mengambil berat, meringankan beban dan membantu aku sepanjang majlis berlangsung......  Sedihnyaaaaa.....  Alhamdulillah, syukur sangat-sangat Ya Allah....

Aku sangat-sangat tak sangka semuanya sanggup korbankan masa dan tenaga untuk aku.  Insyaallah, aku doakan kalian semua diredhai allah hendaknya.  Amin...

From today onwards, aku da tak boleh perasan single okeh.  Pape pun yang aku buat, aku kena fikirkan my hubby.  Aku kan nak jadi isteri yang baik.  Cewahhhhh....  Haishhh, banyak sebenarnya nak luah ni. Next entry la aku story okeh...  Sebab aku hepi skarang ni...Gatai.  Hahahahahaa...


Nah ini je dulu ye untuk warm up...  nantikan for da next entry okeh...  For all, doakan kebahagiaan aku and my hubby dunia akhirat ya. Insyaallah....

Luv, xoxo..




No comments:

Post a Comment