Wednesday, January 25, 2012

::Lips & eye liner Avon...

Murahhh.... tu yang beli.  Kalu mahal aku tak beli.  Aku kan ala kedekutnesssss... Eh bukan kedekut tapi berjimat cermat.  Gila banyak nak pakai duet time kawen wehh...  sapa cakap pompuan tak payah susah-susah pikir bab duet kalu nak kawen?  Hellloooooooooooo......  change ur mentallity okeh.

Beli lips n eyeliner je pun.  Sebab eyeliner yang kat umah tu dah tinggal cinonet, nak pegang pun dah tak lepas.  Haishhhhh.....

 Totally RM20.40 ajer...  Nasib baik eyeliner tu tinggal RM 4 je, kalu asal RM12 lebih....  Sebab tu aku beli, kalu harga asal memang tak beli la kan? pandai anak makkk....  Lips gloss tu beli pun sebab kaler pink, tak penanh tengok sebelum ni.  Tu yang try beli.  Ai kan jakun....


 Eh, ni iklan kejap.  Pic time nak pegi kenduri umah kawan mucuk.  Buhsan giler tunggu kawan dia lama giler.  Aku yang kat dalam keta ni dah keboringan okeh.  aku pakai lens baru, beli kat uptown.  Sialan punya lens, sebab ko le mata aku sakit 4 hari okeh.  Nasib baik dah sembuh cket ni, kalo tak cemana aku nak gedik perasan lawa ahad ni? Huhhhhhh   !!!!!!!!!


Cer tengokk.... mucuk n da geng siap bersantai bawah pokok.  Aku kat dalam keta ni keboringan, kedahagaan tahap cipan suda....   Pape pun pengantin cantik, makanan leh tahan sedap.  Maap ler takda gambo dengan pengantin, ai tak bawak kamera... mata pun sakit cam hape lagikk.... wuaaaaa....

Pape pun selamat pengantin baru Ekyn & Arif...  Moga bahagia hingga ke syurga...

Luv. xoxo...

No comments:

Post a Comment