Tuesday, March 13, 2012

:: Im back as a Mrs Zery ..

Yuhuuuuu..... im back !!  Rindu kiter tak? Rindu ?? Kiter pun rindu u ols jugak... awwwwWW !!!  Sopan giteww...  Giler lama aku x update blog kesayangan aku neh.  Maklum la kan, cuti kawen.  Mood pun jadi malas ye u olss...  Busy menguruskan hal ehwal rumah tangga, cewahhh...  

Banyak beno aku nak story, tapi slow-slow la ea..  Aku tau ada silent reader aku duk tunggu-tunggu pic kawen kan?  Rilek-rilek, nanti aku update okeh... U ols ngadap la sampai muntah.  Hohohohooo...  Bukan apa, banyak sangat gambo sampai xtau cemana nak start dulu.  Nanti aku citer pasal kenduri, baju, mekap, hantaran, hanimun..  Macam-macam nak story, ada hepi, ada sedih, ada ngeri, geram, syok, sakit ati semua ada la...  Jadi wahai anda sekalian, tungguuuuuuu......  Hari nie bagi aku warm up dulu, maklum la kan, dah lama tinggal dunia blog ni.. Poyo !!!

Start from today onwards, i will try my best to update every moment i as a wife wif u ols...  Syok ooo kawen... sapa kata tak syok. Hahahahhaa... So u ols, cepat-cepat la kawen ea...  Jahat !!!!

Untuk lepaskan kerinduan moh le tatap muka ai dengan mucuk ai nie..  Eh, bole lagi ke panggil mucuk da kawen-kawen ni?  rasa cam geli tak ? Ke gedik???  Fedulik...  Dia tetap mucuk di hati ai okehhh....

 Mucuk a.k.a my beloved hubby... Yeaaaaa... sekarang dah jadi hubby ai... cam tak pecaya da kawen.  hohohohoo.... 


 Aku after jadi bini orang, semakin cun tak ????   Lariikkkkkkkkkkkkk   ....................


 Muka laki bini yang hepi sebab  bole keluar dating.  Pas kawen tak kuar lagi dating, wuaaaa....  Maklum la kan, duk dengan famili.  Kena jaga ati orang tua jugak.  Ai kan menantu mithali... * pang *


 Bertambah bulat muka ko ayu....  Senang hati la katakan.  Bagus-bagus...  tu tandanya aku bahagia sekarang ni.  Mudah-mudahan allah beri kebahagiaan kepada kami selamanya, InsyaAllah....


 Budak bulat lagi....


 Buah hati saye.....



wekkkkk...  Ni masa attend kenduri abg khairul n my boss ...  penat seharian terkejar-kejar pegi kenduri , melawat sedara-mara lagik, kemas-kemas nak balik kampung lagi... ceh, macam la jauh sangat kampung tu kan??

Ok la, wait 4 da next entry ya.   Banyak story yang best-best u olssss.... phewwww  !!! Tata...

Luv... xoxo


No comments:

Post a Comment