Wednesday, January 4, 2012

:: Hepi New Year 2012 & Annivessary..

Hepi New Year 2012 u ols...

Hellow....  lambat wish okeh.  Dah 4hb baru nak wish.  Rilek la baru 4hb, ai busy sangat.  Hahahahaa...  Busy la sangat kan, padahal malas nak update.  Biasa la cuti lama, duk umah nak on lappy pun malas.  Hari nie baru start keje baru terhegeh-hegeh nak mengupdate kan?  Dasarrrr...........

Di tahun baru ni, banyak betol azam aku. Macam-macam nak buat.  Ececeee... azam tahun lepas satu pun x tercapai.  Sedihhhhhh  !!!!!!!  takpe la belum masanya kan.  Tapi tahun ni aku berusaha lagi untuk achieve my target tu.  Harap-harap semua yang aku impikan tahun lepas akan jadi kenyataan 2012 ni.  Insyaallah...  Doakan aku yehh...

Aku malas nak update balik satu-satu apa azam aku tahun lepas.  Biarlah ia jadi kenangan serta panduan aku di tahun baru and masa depan.  Ye ke?  Mudah-mudahan la kan.  Nama pun azam, kalu azam je takde usaha tak berhasil jugak kan?  Azam nie as ur pencetus semangat.  Bila kita berazam, kita akan berusaha untuk capai target tu.  Owh, kiranya tahun 2011 aku x berusaha la ea?  Cissss....

Pape pun di tahun baru 2012 nie, aku berazam untuk capai kesemua impian dan cita-cita aku tahun lepas.  Semoga aku berjaya la...  Banyakkan berdoa dan berusaha ya ayu.  Lagipun tak lama lagi dah nak tinggalkan zaman single kan?  Cuba-cuba la belajar jadi matang cket okeh.  Jangan ikut sangat perangai kebudak-budakkan, buang sume tabiat pemalas tu.  Nak jadi bini orang kan?

So, aku nak tambah la cket azam tahun nie.  Nak hidup bersama orang tersayang nanti kan?  So, aku harap aku akan jadi yang terbaik untuk si dia.  Nak jadi isteri yang baik (mudah-mudahan), syurga di bawah tapak kaki suami... hahahahahaaa.  Insyaallah, nak masuk syurga nanti.  Kena jaga suami elok-elok kan? Betol x mucuk?

Tahun ni x celebrate tengok bunga api pun. Mucuk pun takde.  Sedihhhhh !!!!  Dia pegi terengganu.  Sampai hati kan? Tak dapat la kitorang nak celebrate tahun baru pegi tengok bunga api cam tahun lepas.  Eh lupa nak inform, 1.1.2012 genap la 1 tahun usia percintaan kami.  Gila statement, hahahahaa... Tak bleh blah.  Rasa cam baru ja jiwang-jiwang dengan mucuk, Dah setahun rupanya... Hepi annivessary mucuk ya.  Tak celebrate pun, mucuk takde kan.  So hadiah pun takde la ye mucuk.  Padan muka...

Anyway, im so hepi wif u...  Walopun kita selalu sangat bergaduh, pung pang pung pang bagai tapi kita still togather.  I luv u much sayang.. Thanks 4 everything.  Tahun nie aku sedaya upaya taknak gaduh dah dengan mucuk.  Ala-ala control ayu gitewwww...  Boleh centu?? *pang*

Tahun lepas kan aku ada berazam nak dapat boipren cam farid kamil. Hahahhaa....gila taksub oiii..  Tapi syukur alhamdulillah Allah bagikan aku mucuk.  Yeaaaaa.......

Ini mucuk saya... saya sayang mucuk saya. Dia baik, sabar dengan perangai gedik saya, paham saya...  saya sayang dia sangat-sangat. *pang pipi*. Eh, ai dah x kisah tak dapat farid kamil ye.... ehem3...Gila !!!!

Panjang betoi entry kali ni kan?  Biar la...tengah semangat neh, haishhh.....  tahun 2011 banyak bagi kenangan terindah dalam hidup aku walopun satu azam aku x tercapai pun. Pedulikkk....  yang paling hepi misti la time engagement lepas.  Tengs mucuk... Aku xkan lupakan tarikh sejarah 5 June 2011 nie. sangat-sangat bermakna for me.


Kenangan terindah 2011...  luv u lots my dear..

Ok la...banyak sangat nak citer sebenarnya.  tapi slow-slow la aku update.  Lagipun nak wish hepi new year je tadi, mukadimah bukan main panjang. lol...

Last but not least Hepi new year 2012 semua, semoga kita akan bertambah succes dan diredhai Allah selalu... dan aku berharap tahun 2012 membawa sinar baru dalam hidup aku nanti, Insyaallah.... 

Luv, xoxo...

No comments:

Post a Comment