Thursday, January 12, 2012

::!st dating di tahun baru....

Tanggal 10 Januari 2012, setelah sekian lama tidak berdating, akhirnya ketemu jua aku dengan kekasih hati.  Hahahahhaahahahhaaa.....   Ayat xbleh blah.  Tu bukan aku okeh, aku x jiwang, aku rock. Hohoho....  Tapi betul la, dah lama xdating dengan mucuk.  Tahun baru pun xjumpa, malam rabu lepas baru jumpa.  Wuaaaaaa.....  rindu mucuk. 

Nasib baik mucuk ajak date.  Hehehehe...  Tu pun pas gaduh pungpangpungpang.  Elehhh, ajak keluar sebab nak pujuk la tu kan?  Ke rindu..... Ai know u mucuk, hohohoo...  Lebiu lah.. Dalam hati berbunga-bunga macam taman bunga sebab rindu mucuk, cehhhhhh............

Tak pegi mana pun, lepak Nasmir kat uptown jer.  Sebab teringin nak makan roti tisu.  Dah lama x pekena roti tisu, mengidammmmm  !!!!  Keluar pun kejap je, pas makan, jalan-jalan uptown jap pastu balik.  Tak elok keluar malam-malam, haishhhh.....   PPPsssstttttttt, ai beli lens baru.... barbie lens, RM25 jer kaler hazel.  tak sabar nak try, hehe..

Sedappp.... nak lagi bole? Lagi sedap makan di bawah sinaran bulan purnama sambil bersuap-suapan.  Cehhhh... very da gediknessss.  Ada aku kesah??  Ye ko xkesah, orang keliling ko kesah ok.  Tak pasal-pasal kena chop gatai.  Helloooo.... suka ati ai la.. baru mesra, tak gitewww???  * panggggggggggggggggg*

Tu je la nak gitau.  Tapi roti tisu dia best.  Dulu-dulu aku xtau pun kewujudan roti tisu nie.  Satu ari tu, dah lama 5 tahun lepas kot, aku n kazen-kazen aku pegi Nasmir kat Sg. petani.  Kazen aku Taufiq order roti neh, 1st time try not bad.  sampai sekarang aku terikut-ikut.  kalu pegi mamak misti nak roti tisu.  kalu roti canai aku kurenggg cket.  Maybe dia rangup cam kopok kot...  Pedulik apa, asal tekak aku leh terima sudahhh...

OK la, tu pun ko nak citer kan ayu? Ape daaa....

Luv, xoxo..

No comments:

Post a Comment