Wednesday, January 4, 2012

::Prosperity Burger...

Hoi, gila setahun aku dapat hilangkan kempunan aku neh.  Lama tuee...  Aku memang suka prosperity burger ayam.  Kalu yang daging kureng cket.  Punya la lama aku tunggu akhirnya dapat jugak aku makan.  Yeaaaaaaaaaa...  Hepi kejap.

Apsal ar prosperity ni time chinese new year je? Apsal xda jual hari-hari?  Owh, bagus jugak setahun sekali, tak lah gemuk aku nanti.  Hehe....  Sesaper yang belum try cepat-cepat pegi mcD okeh.  Slruppp...tiba-tiba terliur plak aku.  Wuaaa.....

 Owhhh... Aku sangat-sangat suka yang nie.. Apa nama dia eh?  Sedappppnyaaaaaa.... Nak lagi, sapa nak blanja aku ni?


 Like it  !!!!!!  Akhirnya penantian aku selama setahun tercapai jugak.  Cewahhhh...  Macam la penting sangat.  Fedulikkkk.......


 Aku suka rasa lada dia.  Fuhhhhh, terangkat beb.  Bahang ja mulut ko nak telan.  Baru la power, sedapp sangat.  Nak makan tiap-tiap hari....  hohohoohhh...


Hai semua...saya dah, anda bila lagi??  * panggggggg*  Jom kita ke mcD sekarang....

Luv, xoxo...

No comments:

Post a Comment