Wednesday, January 25, 2012

::Hadiah kawen...

Merujuk kepada tajuk entry, saya dengan ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada Ninie & suami terchinta Mr. Naim di atas pemberian hadiah tempoh hari.   Perghhh... gila skema ayat.  Hoi, punya la awal hangpa bagi noh.  lambat lagi aku kawen oiii...  pape pun tenkiu very much dear.  Aku paham hang xleh attend my big days, yela duk nun jauh di pulau sinun... dengan perut boyot-boyot lagi kan? Hehee....lebiu lah... 


Aku tak sabar nak buka.  Tapi sabar dulu, kang x suprise.. Hahahhaa... Gila lama aku nak tunggu weh...  really appreciate sebab hang engat jugak kat aku kan?  sobsobsob...  *terharu*

Insyaallah nanti aku poskan doorgift untuk hang ea... Dun wori aku buat lebih untuk kawan-kawan yang dikejauhan tak boleh datang tapi susah-susah kirim hadiah kan.  Aku hargai sangat-sangat, terimalah doorgift yang tak seberapa dari aku nanti ea... Muah !   Eh, nanti aku buat entry khas pasl doorgift...  Tunggu ya..  Ceh macam ko retissss kan?????


Nie hadiah apa pulak?  Ni bukan orang bagi aku okeh. Ni aku yang nak bagi orang.  Khas untuk my dear friend Zue & Hafiz sempena majlis perkahwinan dorang ahad ni.  Sorry dear aku x dapat attend. Aku dah nak nikah weyyy.....  hahahahhaaa, gila da gadiknesss....  Nanti aku kirim hadiah nie kat kawan-kawan untuk tolong sampaikan.  Selamat pengantin baru dear, moga bahagia hingga ke syurga hendakNya, amin...

Tu je pun nak gitau, sekarang ni busy sangat.  Lagi 3 hari okeh aku nak tukar status.  Mudah-mudahan sumenya berjalan lancar dan diredhai allah, insyaallah....  Nanti aku update entry pasal hantaran, nikah sume okeh.  Tunggu sume settle dulu, tak sabar............   *gatai*

Ok la u ols, doakan yang terbaik untuk semuanya ya.

Luv, xoxo...

No comments:

Post a Comment