Tuesday, December 4, 2012

:: Durian Crepe Sedap & Gebu..

Doyan crepe... doyan crepe...  Tetiba ja durian crepe menjadi fenomena sekarang ni.  kat fesbuk kemian lagi orang update pasal durian crepe ni.  Apa itu durian crepe? Aku memula dulu pun blur-blur jugak, apa kebenda la durian crepe ni kan.  Tengok orang update kat fb macam sedap ja..

Nasib baik Cik Fara belanja, terus excited nak try.  Yeaaaaaa, seronok macam jakun.  Dia order kat Azie, 6 ketul RM10 kalo tak silap.


 Taraaaaaa, mempersembahkan makanan tersohor alaf ini " DURIAN CREPE" .....  Geram tengok kaler dia.  Gila best, macam sedap sangat !


 Gebus-gebus pulak tu, ish meleleh air liur gua nih....


 Dengan excitednya ambik gambar upload dalam fb.  Nak poyo dengan durian crepe cam orang len jugak.  Ko hadooo???? Pedulik apa orang cakap, asalkan aku up to date. #matakeatas#


Cenggini qhopernyer ha kat dalam tu...  Kat luar cam lempeng, tengah-tengah tu cream and yang kat dalam tu isi durian.  Baru aku tau apa itu durian crepe.  Ceh, takmau kalah letteww..  Rasa dia so-so jer, sedap jugak la.  Tapi aku better makan isi durian yang fresh dalam kulit lagi.  Yang ni pun sedap.

Kepada yang belum try, cepat-cepat la pegi beli okeh. Dapdapdap !!!  Tentiu mis fara belanja iolssss durian crepe.  :)

Selamat mencuba.

Luv, xoxo...

2 comments: