Friday, June 22, 2012

::Tamarind candy yg sedapp!!!

Weh korang.. Aku nak share nih.  Ada customer kasi kat kitorang gula-gula ni.  Rasa dia yummy sangat. Buah asam jawa then disaluti gula. Phewwwww... Aku bab-bab asam ni sangat-sangatlah suka.   Dia lain-dari yang lain cket dari asam jawa yang aku selalu makan, apatah lagi yang selalu aku makan time beli kat Padang Besar mahupun Wang Kelian.  Cewaahhh....

Dia macam ekslusif cket.  Tapi sayang, aku tak tau nak cari candy ni kat mana?  Lupa nak tanya customer tu tempoh hari.  Wuaaaaaaaaaa.... nak lagi  !!!  Korang kalu jumpa kat memana inform aku ea..  #mengalahkanorangmengidam#


Shomel jer....cenggini dia punya rupa.


Penah jumpa tak?


Kepada sesaper yang tau jangan lupa gitau aku ye...

Tata..

Luv, xoxo...


No comments:

Post a Comment