Sunday, June 17, 2012

::Bosan tunggu feri....


Kita tinggalkan dulu citer kawen yang tak sudah-sudah tu dulu.  Banyak sangat nak story, nak edit pic, malas aku.  Bukannya aku rajin pon.  Moh kita update story yang ringan-ringan je dulu okeh. Banyak nau story pas kawen ni nak share, tapi slow-slow la aku update.  Malas lagi nak resize pic tu semua.  Yang pasti aku sangat-sangat hepi sekarang dengan mucuk. Yeaaaa... #macamkosorangadalakikan#

Nie sume citer suda basi.  Tapi banyak sangat pic dalam henpon baik aku update kat sini.  Time ni kitorang nak pegi island, amik cuti sebab nak pegi Komtar daftar untuk beli rumah.  And alang-alang dah ke Komtar terus pegi pejabat Agama jumpa My SIL Kak Ain untuk buatkan kad nikah. 


Ini budak dua olang muka bajet retis.  Wawawawawaa... Alhamdulillah setakat nie kehidupan kami sangat bahagia.  Syukur alhamdulillah...  Mudah-mudahan kebahagiaan kami hingga ke syurga, Insyaallah.


  Dah over budak-budak nie.  Tunggu feri lambat sangat mula la bajet retis...

 
 Time nie orang kat sebelah mula pandang-pandang.  Helloooo...  kami dah kawen okeh.  Tak boleh tangkap khalwat arrrr... #dengannadayangsombong#


 Ini budak lagi tak boleh blah.  Kok ye pun bosan cover ckit arrr..  haiyakk  !!!!!!!

Luv, xoxo... 




No comments:

Post a Comment