Tuesday, December 6, 2011

::Ombak Rindu...

Korang dah tengok ombak rindu belum? Serius cakap, rugi sapa yang belum tengok. Bagi aku la kan, ni la citer yang paling bez aku tonton sepanjang hidup aku kot. Cewah...statement xbleh blah, hahahaa..  Aku xtipu okeh, citer ni memang bez. Filem wajib tonton tahun ni kot....peace!

Aku rasa aku nangis sepanjang citer ni, hahahhaa... Aku kan sensitif. Menghayati watak tu. Memang sedih giler la.. lakonan pelakon mantap, sound effect pun perfect, permandangan indah-indah belak. Memang terbaekkk la.  Kagum aku, xrugi duet tengok cite ni. Puas ati, 2 jam pun berbaloi.

Semalam aku dah pegi tengok dengan mucuk.  Percaya tak, mucuk yang ajak tengok ok. Aku sebenarnya malas nak ajak mucuk, takut dia x layan citer cintan-cintan, sedih-sedih ni. Sekali dia yang promote. Gitau cakap kawan dia dah tengok cakap bez. Mesej aku petang semalam ajak tengok wayang.  Biar betul mucuk?? Pelik bin ajaib nih... Selalu citer sedih-sedih x layan kan?  :)

Dan yang aku paling x tahan tu, pas abis citer ni mucuk cakap sedih la citer ni. Seee...mucuk sedih ea? Menghayati btol pakwe aku nih rupanya. Aku tanya la, "b nangeh ea?" Tau apa dia cakap? Mucuk cakap, "nangeh cket-cket ja, sedih..." Hahahahaaa.... Patut la cover line sakan dalam panggung, upanya sedih ye...Bagus-bagus. Aku jangan cakap la, dah x cover dah, air mata macam hujan.  Baru nak stop air mata keluar, sambung laju balik. Part sambungan sumenya sedih-sedih... Congrate to Aaron Aziz, Maya Karin, Lisa Surihani, and sume pelakon la. Sumenya terbaik, memang hidup btol... Terus terbayang macam dalam novel....hehehheee, bezzzzzzz!!!

Aku suka tengok Lisa, gila comel okeh.  Walopun mucuk cakap, benci tengok Mila tu, gedik! Biar la dia gedik pun, tapi comel, aku suka!!!!


 Kami dah tengok, u olsss dah ke???????  Gila belagak nak mampossss!  Walopun seat depan, sebab beli tiket lewat, layan jeerrrrr....


 Ni misti ada, kang kebulur pulak. Kepci kan xbleh bawak masuk....huhuhuhuu..


Iklan ajerrr....


 
Ai pakai kasut baru....gedik ngat aih!


Muka over excited nak tengok Ombak Rindu... Tengah tunggu mucuk datang amik kat umah..  Jerawat tu spoil btol la....Geram tau!


 Wayang 9.25pm. sampai awal window shoping dulu.  Mucuk sempat lagi u kan? Nak berurut bagai...haishhh!!!


 Nak posing jugak tuuu...  Mucuk, napa nampak comel plak ni? Puji ada makna ni....opsss..


 Budak gemokkk!!


 Muka hepi sebab kena urut, kalu x merungut ja letih la, lenguh la...


 Ada lagiii, jangan jeles!


 Cam bez je kan ada kerusi urut ni, aku xpenah try pun..Pasni beli sendiri letak kat umah k syg.


 Amboi, sempat peace pulak... Perut kasi cover cket arrr.... Dah abis urut-urut ni terus pegi serbu GSC.  Sesaper yang belum tengok cepat g tengok ya.  Tak rugi pun..Bawak tisu siap-siap kalu hati korang lembut cam aku. Ceh, gila perasan...


 Muka ada senyum dapat tengok Ombak Rindu... ye ke?? Aik, pic blur pulak. Yela dah pakai henpon cap ayam, Cisss...


Budak gemuk pun hepi sebab puas ati, heheheheee... Selamat menonton Ombak Rindu ya...

Tataaaaa...

No comments:

Post a Comment