Wednesday, December 28, 2011

:: Membeli-belah di A To Z Wedding House..

Hoi, lenguh pusing-pusing A To Z ni..  Belinya tak banyak pun. Juz bunga telur, and barang-barang nak gubah hantaran ja... Gambar kat A to Z malas nak snap.  Biasa la pegi dengan mak abah, adik2 sume laki.  Dorang tunggu luar je, malas nak masuk, hohohoo....

Pas menghabiskan duet kat A to Z pegi plak Tesco.  Makan kepci jewww...  Nak makan pizza malas nak pegi sunway.  Dasarrr....

 Otw pegi A to Z...Adik aku cakap nak pegi A to Z pun nak ikut. Dah tau situ xda apa yang menarik nak ikut jugak.  Bila dah bosan tunggu lama-lama mula la cakap xdak benda lain ka yang ada kat A to Z ni?? wtf........


 My Beloved abah...


 Makan kepci..  Ambik kombo ajer, malas nak ambik family bucket.  Sebab adik aku yang sorang lagi tu xikut.  Ni pun x abis makan pun, saja ja menggedik.


 Berebut sos.  Sekarang ni kepci pun buat cam mcD.  Sos berbotol-botol dah x serve kat meja.  Maybe orang suka tapau kot.  hohohoooo....    Teringat zaman skolah dulu, suka ambik botol sos letak kat dalam beg.   Tapi bukan aku okeh, kawan aku...   Eh silap, kami semua....  Hahahhahaa... Jahat!!


 My beloves sweetheart, mak kesayangan.....  LUV!!!


 Abah n adik..


 Adik aku second last...


 Dah makan-makan, jenjalan kat tesco jap.  mak abah tunggu kat keta, malas dah nak gerak. 


Budak gemok and budak itam...opsssss.  Sori dik, kita sama-sama hitam legam.. PEACE!!

Dah tu terus balik, letih sangat berjalan. Eleh jalan cket dah letih....Ok la, bye...

No comments:

Post a Comment