Wednesday, December 28, 2011

:: DSLR Canon 1100D

Mood hepi, senyum pun sampai ke telinga.  lol...  
Aku n mucuk dah beli DSLR Canon 1100D baru untuk hantaran mucuk.  Mucuk suka la tu kan? Ellehhhh....
Beli kat S&J Tesco Seberang Jaya. Harga lebih kurang RM2400.  Kalu nak murah boleh beli cash, hehe. 

DSLR Canon 1100D ni 12.2 mega pixel, function dia nanti aku tanya mucuk. Dia tau la, dia dah explore. 

 Taraaaaa.....  khas untuk mucuk, hahaha...ok x? Amboi statement, macam aku plak yang beli kan? Nie bukan untuk aku pun.. Huh!!!


 Tak sabar nak test, tapi kena tunggu bulan depan derrrrr.....


 S&J ni bagus la, dorang punya layanan perfect.  Sangat mesra pelanggan ya.  Nanti dah kaya datang sini balik, beli lens baru.  Sekarang ni belum mampu okeh, mucuk nak keluar duet banyak kan? Hahahaha....gila jahat!


 Muka hepi ler tewww....  Siap pakai baju keja lagi kan?


Aku pun  nak enterframe jugak...  Muka hodoh,  baru lepas keja.  Siap berjerawat bagai, gemuk plak tue.  Ada hati nak enterframe jugakkk....

Ok la, nanti dah guna baru aku komen bagus ke x dslr ni okeh....   tak sabar nak jadi model gedikness lagik...hohohooo.

Larikkk....

5 comments:

  1. dye bole byr bln2 x kak...hehe...nk cri gak..nk bli cash xmmpu....^__^

    ReplyDelete
  2. bole syg, bayar pakai aeon credit...sbb skrg kalu nak byr bulan2 sume pakai aeon. hehe...

    ReplyDelete
  3. hehehe..yeke...cm nk try jew...kne ado dposit x kak?

    ReplyDelete
  4. deposit x slp akak RM10 je..adk try pegi survey kedai2 yg ada link dgn aeon ea...hehe...cpt2...

    ReplyDelete
  5. ala...da pegi td..hahaha...tp kn da xde prmosi rm10...la 80 lbey...hahaha..tp xpe...jnji oke la...sempoi gak...hehehe....mntk2 la stel...^_^..excted...hehehe

    ReplyDelete