Friday, August 19, 2011

::Buka posa dengan opismate::

Selasa lepas buka posa dgn opismate kt Tesco Beberang Jaya.  Aku, Kirah, Pija n Ifa sempat lg tu window shoping.  Dorg habis keje kul 5, siap tunggu aku plak sampai 5.30pm pastu baru gerak sesama g tesco. See, begitu mulia hati kwn2ku ini...syg semua lah, muah!  buka posa 7 lebih kn? sampai awal lg, apa lg meronggeng dulu la...i like!

Sume kedai kami masuk ok..kirah siap shoping rantai kaki lg tue..masuk kuar kedai tu  normal ok. Kami memang muka x malu pun. Kutuk org perkara biasa, 2 hobi kami. Mintak maap la kalu nampak ada yg xkena ja, siap kutuk depan2..hahahahhaaa...kejam!

Kat tesco apa yg ada? selain food court kepci je la... kami makan kepci tp tapau je mkn kt food court sebab pija nak makan tomyam.  Tapi yg bez kt kepci tu 1 benda ja aku xbleh lupa, kami nk seludup sos..hahahaa....yela, sos yg dorg serve cenonet. mana cukup, kami kan hantu sos...engat nak pow sebotol tapi kami ni masih waras lg..xkan nak curik kn? kami kan baekkkkkkkkkkk!!!!! so, lupakan hasrat itu, makan je ayam xde sos...wuaaaa...

Dah la, xda benda nak citer lg dah, nk tempek gambo je bebanyak...hik3...nyampah!


 Yeaaaa...setelah sekian lamanya xdpt makan nih, finally....poyo ngat aih, mcm xpenah mkn. Snack plate je ye kawan2.


 Ini aku punya kepci...satu aku bg pija, 1 aku makan...xbleh makan dua2, aku kan diet. Watttt???? ko diet ayu? hahahhaaaa........


 Limau ais, my peberet...kalu memaner pun ni je yg aku order.


 Ini tomyam pija....sedappppp...aku pow jugak..hik3...tp banyak sampah rite? ok la, nk tengok x wajah2 kegedikan kami? eh, aku sorg je yg gedik, kawan2 aku x. Moh le nengok, nyampah i tau!


 Me n kirah...i kaver sebelah muka tu sebab i ada pimples...eeeeeeeeeee....xsuka, xsuka, xsuka!!!!!!  Cane nak kasi ilang ni, da give up aku ceni...huh! bukan makin kurang, tp makin banyak plak, aku blasah ko kang...geram nih!


 Pija n Ifa yg da xsabo nak berbuka. Muka letih sangat tu..pandai u ols berlakon kan?


 Owh, muka da menggerutu ada hati ko nak enterframe bebanyak ye ayu? Memang xbleh blah!


 Muka teruja sebab nak masuk waktu dh..yeaaaa...


 Apa kat pipi ko tu ayu???eeeee.... ada hati nak gedik! owh jerawat, cepat2 la ko blah dalam idop aku nih, aku nak raya pun xde mood da...wuaaaa....


Tengok tu, gedik lg? dah2, selamat berbuka...

tata...

No comments:

Post a Comment