Friday, August 19, 2011

::Buka posa dengan ex-skulmate::

Rabu lepas Penang cuti Nuzul Al-Quran. Aku plan dgn mr fiance nak g uptown shoping raya.  tub tub dia sakit perut kena cirit birit, sakit kepala, demam semua ada. Terus aku cancelled xjadik kuar. Aku kan very understanding, suh dia duk umah je rest cukup2. See, mulia x hati aku??? Padahal dalam ati ni geram dah...eeeeeeeeeee, nak shopingggggg!!! Tp nak wt cena, kita hanya mampu planning je kn?

Disebabkan aku frust xdapat kuar shoping, aku terus msg my x-skulmate cakap jd join dorg kuar berbuka.  Sebab sebelum tu pn dorg de ajak aku kuar sesama, tp aku kan dah janji dgn my fiance so xleh la join.  Then bila date aku cancell apa lg, terhegeh2 aku nak kuar...biasa la, aku tengah frust! hahahaha.... Dorg ajak terus je onn, macam ngantuk disorongkan bantal gitewww!

Kami kuar berlima, aku, Sajidah, Billa, Mirah n Adliah..Sajidah, Billa n Mirah my x-clasmate masa form1 to 3 dulu..Adliah fren of Mirah, Billa n Sajidah.  tapi aku kan friendly, org xkenal pun aku bleh ngam jugak...hik3...masuk bakul angkat sendiri ko kan ayu? Ok dah, nak citer bab kitorang hangout sesamer lak.  Nak tau x kat mana kami berbuka? jauhhhhhhhh sangat. Cer teka? Apa, kt Pearl View Hotel?? oh sunnguh tidak tepat... kami berbuka kat belakang umah aku jer...Kiosk Bertam, i repeat, Kiosk Bertam ok! Sebabnyer da lewat, so kat situ je plg dekat..kang berbuka dlm keta baru tau.

Pas order tu jenjalan dulu kat Karnival Marhabah Ya Ramadhan kat situ. Btol ke x aku eja pun xtau la, ye kot bunyik centu..Takde ape yg menarik sangat la, banyak org jual baju kurung, baju melayu untuk hari raya jer..maybe memalam happening kot sebab ada stage untuk event. Sume stall kami redah tapi satu pun x beli....teruk btol!

Jom layan pic...


 Kami kat ekspo tue..baru sampai jenjalan dulu...time ni nak ujan...Mirah sempat lagi senyum, jahat tau aku tengok kat lain, x aciii!!!


 Me n Billa...weh lama giler aku xjumpa hg..still kering cm dulu gak kan? aku ja bertambah2 lemak tambah2 kt bontot tu....apa nak jd ko nih ayu?


 Berlakon kunun2 pilih baju...elehhh...tapi kira orite le gak price baju kat sini...baju kurung kain cutton baru je rm45..murah tuuuuuuu...kain pun cantik, lembut jerrr...


 Mirah, Sajidah, Billa n me...aku yg paling gedik kn?


 Da sampai masa nk berbuka...yeaaa....dh penat jenjalan kan, moh lepak2 dulu kt sini sementara nak azan.  Sume dah get ready nak terkam je tu...


 Ini menu yg kami pilih.. telur dadar..


 kailan goreng ikan masin. aku suka sangat nih, sedap!


 sayur campur...menu berubah saat akhir sebab sototng goreng tepung takde.


 Tom yam campur...power beb!


 Siakap 3 rasa..pun sedap....makna kata sume sedap la...tekak aku apa yg xsedap?


 saja nk post pic sume menu...huahuahua....


 seperti biasa, air pilihan aku...hik3..yg laen2 milo ais kot..ok tu je la pic yg ada...banyak kat kamera billa, dia upload kt fesbuk je...sebab xleh blutooth kt henpon so xmasuk blog lah ye..nak tengok minah gedik x??? meh scroll....

*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*



*


*


*



*

Hambik kau! nampak jerawatnyerrrrrr.......... pape pun enjoy sgt2 dgn dorg.. luv u ols, muah!

No comments:

Post a Comment