Friday, August 5, 2011

::Aku rindu nasi kerabu YAB::

Aduh...ari ni da masuk hari kelima kita berpuasa.. tetiba aku rindu nasi kerabu yang jual kat Kolej YAB UUM. Sepanjang hidup aku, aku rasa itu la nasi kerabu yang paling sedap penah aku makan...huahuahua...
      Time study dulu kalu bulan posa, itu ler menu pilihan aku..melahap giler..hohoho... kalu abis kelas petang berebut-rebut naek bas...sebabnya nak cepat samapi kolej, nak beli nasi kerabu..kang lambat-lambat nanti habis. Kempunan la ko..hahaa.. nasib baek la aku dapat kawan yg super duper sporting si Ami Fariza.. terkejar-kejar kami turun bas, laju-laju je jalan g YAB.. sebab nak pilih ayam goreng yg besar2..hahaha...kelakar giler ah time tue..tp kami slumber badak jer...pedulik apa kn? Rindu pulak kat Ami...wuaaa...Ami, i miz u...
     Tapi sekarang bila da xstay kt kampus lg, susah btol aku nak carik nasi kerabu yg super sedap centu...da banyak tempat aku try, tapi rasanya urmmm..hampeh! memilih btol tekak aku ni ha....hohoho... mintak maap la, xbleh lawan nasi kerabu YAB... tambah plak kt penang ni, lagi la susah nak dapat...help me...kat mana ada ni, aku nakkkkk....xkan nak g YAB kot...giler jauh tu...huk3...
     

lebih kurang ghoper ni la nasi kerabu YAB tue..tapi lagi original kot...siap ada budu tue..aduh...meleleh air liur aku ni...sabar ayu, sabar...ko posa kn? rilek k..yg penting ayam goreng...ikan x pure sangat,nakkk....tengok kaler biru dia tu...aduh, i xtahan taw...
          Sesaper yg tau resipi nak masak nasi kerabu yg sedap, imform me ok...huahuahuaa...macam la rajin sgt ko nk masak!!!

Selamat berpuasa~
      

No comments:

Post a Comment