Wednesday, November 2, 2011

::Sosej wif sauce..

Kejadian ni dah lama pun berlaku, last week kot..tapi disebabkan hari ni baru aku rajin update kan, so baru aku publish...boleh centu? lalalalaalaaaa.... Petang tu aku lapar sangat nih, then adik aku suh goreng sosej kat dlm freeze tu. Disebabkan aku nak diet, aku xleh makan yang berminyak kan, so aku buat la sosej bakar...camtu pun boleh gemuk jugak la, lantakkkkkkk....

 Cara nak masak dia very da easy ok. Mula-mula, u ols pegi beli sosej. Xkira apa pun brand dia, xkesah pun..Tapi dalam freeze ada yang ni je, so aku pakai yang ni je la...jimat!!


 Then gauh dengan mentega pastu letak dalam oven, bakar je dia sesuka hati. kalu rasa dah ok tu bawak keluar. Tapi kejap suda, sebab sosej cepat masak...hehe..


 camni ler rupa dia....


pastu makan dengan thai sos ni, aku buat sendiri jerrrr...amik cili, blend then masak dengan gula...siapp!!!!


OK, jom makan....kata diet??? arggghhh....

bye!

No comments:

Post a Comment