Wednesday, November 23, 2011

::Dah Tempah Kad Kawen..

Gila awal aku tempah kad kan? Hahahaha..fedulikkkk!!! Aku jenis xsuka buat last minit.  Nak every planning must be perfect. Gedikk!  Aku rasa bukan aku yang excited tempah kot, tapi mak aku. Tiap ari tanya bila nak tempah, so aku pun pegi je la. Kang nanti majuk plak dia.

Isnin pegi SCC Sweetprint Seberang Jaya nak comfirmkan detail sebelum dorang cetak.  Aku tempah cket je, xcukup fotostat je la. Apa susah, hahahaha.. Memang teruk. Lagi 2 minggu siap la, pastu simpan wat pekasam dulu. Nanti dah dekat-dekat due date baru pass kat kengkawan, bole centu? Kejiiii!!!

Kaler kad pun still ikut kaler tema jugak..Kikikikii... Tak kira, sume nak merah itam.  Pegi dengan mucuk masa lunch time. Pegi kejap je,pastu nak pegi makan laksa pulokk.


Girls yang keje kat sini pun happening, kira ok la..service not bad. tapi xbole puji dulu, tunggu kad siap baru bole puji..hehe..  Ok la, nanti aku update lagi yek.

Tata..

1 comment:

  1. Salam buat Miaa dan semua stylo ladies di sini,

    Blog khas buat PENCINTA HANDBAGS yang stylo (handbags & tips):

    http://mrsladysstylo.blogspot.com/

    TQVM (:

    ReplyDelete