Thursday, November 24, 2011

::Ole-ole untuk kazen aku..

Lusa kazen aku nak kawen.  Hoi, dah nak kawen hang noh. Langkah bendul btol budak ni. Kazen aku ni anak makteh aku. Umor baru 22, muda lagi dari aku tu.  Nama dia Alif Syafizul. Sangat rapat dengan aku, dah anggap cam adik sendiri dah.  Tak sangka dulu kecik lagi, lani dah jadi laki orang noh.  Yang xbleh tu, langkah bendul, huh!!!

Tapi xpe, aku rela adik-adik kawen dulu. Dah jodoh dorang kan? Aku hepi sangat ni, excited nak balik umah makteh malam ni. Berkampung kat sana. Ceh, macam aku plak yang nak kawen. Gedikk!!!  Kalu ikutkan dalam famili, dia la cucu first tok aku yang kawen.  Tu la aku lambat sangat, kan dah dia potong line. Hahahahahaaa...

Disebabkan hang kawen dulu, makanya kak yu (nama glemer aku dalam famili. heheehee...) takdak pe nak bagi. Sebab tengah pokai nak simpan duet untuk kawen. Hohohoo... Sapa suruh kawen dulu kan. Kejiii!!!!!  Jadiknyer ni je la yang kak yu mampu bagi, walopun xmahal kan. Terima je la ea....

 Taraaaa....cantik tak pembalut tu? Shantekkkk wooo...


 Ni je bole x? Hahahahaa...xpa la nanti ka yu kaya kak yu bagi adiah umah semi-D orite x?  Beli semalam kat tesco dengan mucuk. Tak sempat nak cari hadiah glemer-glemer.


 Bunga ni pun beli kat A to Z, yang paling murah plak tu. Teruk betul kan?  Hahahahaaa...


 Disebabkan telur mahal, maka ganti dengan jeli nih.  Idea mak aku okeh..  Tak payah susah-susah nak rebus telur bagai, siap terus. Hohohoo....


Taraaaa....amacam, kira orite la jugak kan? hehehe...  Aku ambik cuti lama nak kenduri ni.  To my beloved kazen, kak yu ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU, moga bahagia hingga ke syurga hendaknya...Insyaallah.... Nanti kenduri kak yu jagan lupa mai awai noh.. kalu mai lewat siappp!! warning awal-awal okehh...

Ok la, jumpa lagi ya.

Babai..

No comments:

Post a Comment