Friday, October 28, 2011

::Makan2 wif my family..

Korang...apa korang rasa kalu dapat belanja orang makan? tambah2 plak orang yang korang sayang dengan hasil titik peluh korang sendiri? Kompem korang hepi yang teramat sangat kan? Yieeehaaaa...Im very hepi uolss, hepi sangat2. Sebabnya dapat bawak pamili aku keluar makan2. Bukan senang nak keluar satu famili, kejap aku cuti abah aku keja, kejap abah aku cuti adik aku keja, cemana tu?? Susah btol nak keluar sesama. Nasib baek la cuti Deepavali lepas abah aku cuti, dapat la aku tunaikan hajat aku nak belanja adik aku makan. Hehehehe...

Poyo nau ko ayu, makan pun nak kecoh..bukannya bawak g makan kat hotel 5 star pun. kerek btol..Takpe la, tu je yang aku mampu kan? InsyaAllah, mana tau nanti Allah murahkan rezeki aku, bole aku bawak famili aku g buat haji pulak, InsyaAllah... :)

Keluar umah kul 10am coz nak pegi AtuZ dulu...apa itu AtuZ? Nape pegi situ? Adalaaaa....very da hepi stori u know....meaaaaawwww!!!!  Hepi sangat2 nih...nanti aku stori tau...ehemmm...Now aku nak upload dulu gambo famili kesayangan aku neh. Bukan selalu pun kan aku publish stori mori my fam kan???? So, check it outt...

 Bawak my fam makan kat Rasamas jer..tu je yang aku mampu, sob, sob,sob...before2 ni blanja kepci, xpun makan satay jer. Tapi kalu bab keluar makan sesama tu memang susah la, selalu sangat schedule aku, abah n adik aku clash..urmmm...;p


 Sementara tunggu order sampai, adik aku main lukis2 dulu..Bagus Rasamas neh, siap sediakan kertas and pensil di setiap meja supaya customer x boring menunggu..hik3..Adik aku yang kecik ni nama asyraf, gelap cket dia neh...huahuahua...nampak gigi je dik non...opssss....:p


 My Beloved abah n mak...sayang sangat2, muah juta2 kali...Agak-agak muka aku ikut rupa sapa?? cer teka...


 Mereka yang aku sayang...bosan le tu tunggu lelama kan?? hehe..



 My bro...firdaus namanya, tapi fam panggil abang chik. Baru form 4 okeh..Aku ada lagi sorang adik lelaki umo 20 tahun. Tapi dia x ikut sebab dia bangun tido lambat, so kena tinggal. Nama dia amirul. Aku anak sulung,dibesarkan dalam kalangan sedara lelaki, sepupu sepapat ramai lelaki, sebab tu aku ganas cket. Takde sopan, control ayu cam gadis melayu terakhir..nasib la labu, aku hepi dengan apa yang aku ada sekarang, ko adaaa????


 My sweetheart dunia akhirat...luv never ending, ever n ever...muahhh!!!


 Saja nak tempek gambo mak n abah banyak2..nanti aku dah tua2 leh nengok balik...wiiieeeee....


 Aku yang semakin gemuk...diet pun x jalan. Malas la, biar la nak gemuk ke kurus ke, asal aku sihat sudah. Tu yang aku selalu berdoa pas solat..syukur Allah kurniakan kesihatan yang baik2,Alhamdulillah... :)


 Aku order coke je untuk semua...bole plak adik aku neh nak milo ais...dik, balik umah kakyu buat milo ok....


 Budak gemuk pun nak enterframe jugak...sukati ai la....oinkk, oinkk..oinkk..


 Coke ajer yee....


 Ni aku taktau ape special name dia..aku main bagi cupon je, beli 1 percuma 1..so, aku beli la 3, percuma pun 3 la kan? Jadik la 6 menu..kami berlima jer, kol mucuk suruh datang makan. Sebab mucuk keje dat day..Tapi mucuk x dapat datang...huk3..Ni abg chik punya.


 My mom punya nasik wif ayam..cam nasik ayam gitewww...


 Abah punya nasik n ayam jugak...heeeee..


 Ciken chop adik aku, sedap jugakk...


 Mine...ntah ape ntah..rasa cam sosej, maybe ayam kot..so-so jer..


 Mee bandung, aku rasa sesudu jer, mak aku rasa cket, abah cket n last abg chik yang habiskan...done..kenyang!


 Seronok tengok dorang makan...Aku diet, hehe..diet ke???


 Adik aku siap suh tapau lagik, bawak balik kat yon (adik aku no 2).  Tamau la, sapa suh taknak ikut...tapi cian pulak dia, balik tu aku tunjuk gambo kitorang keluar makan2, dia bleh plak tanya, tak bleh bawak balik ke??? hohohohooo...


 Abg chik yang manja dengan mak n abah...


 Orang cakap muka kami sama, ye ke??


 Gemokkkkk..........


 Budak bijak...walopun langsung x baca buku setiap kali exam misti dapat no 1... alhamdulillah, allah kurniakan kecerdikan akal fikiran untuk dia.  dapat tawaran gi sekolah asrama penuh tapi mak n abah aku cam x confident dia boleh manage life dia sendiri. Baru nak masuk darjah 4, reti ke???


 Dah kenyang nak balik dah...nak gi tesco pulak, mak ai nak singgah nagoya beli kain pasang untuk buat baju kenduri my kazen next month..hehe..


 Sempat lagi pose..bagus, suda ikut jejak langkah ai...bangga kejap!


 JOm balik...


 Nie je yang sempat cekau kat tesco tue..


 Minah ni sempat lagi pose depan nagoya...kuakuakua..


 Bosan tunggu mak aku pilih kain lelama...wuaaaaa...


dah bayar dah, jom nak balik dah..hehe...Itu je yang nak citer..pape pun aku hepi dats day...sayang mak, abah, n adik2ku semua...muah3.. Nanti kalu ai kaya, kita g ober de seeee pulak yo...ntah bile la tu...

ok la, bye..

No comments:

Post a Comment