Friday, October 14, 2011

::Jom kita ber SPA di rumah...

Semenjak dua tiga menjak ni tetiba timbul plak kesedaran nak manjakan diri. Nak berspa bagai, tapi ko mampu ke??? Bukan murah okeh!  Tetiba terbaca blog kak mush, dia ada jual barang yang digunakan di spa, untuk apply sendiri di rumah. Sume barang2 dia macam bez ja. Aku pun terus isi form order produk resdung. Maklum lah khenn, ai kan resdung u ollsss.

Kol mucuk suruh tolong bank in kan duet, then selasa ari tu barang yang aku order dah sampai. Yeaaaaa...sangat teruja ya! Balik umah terus try.  Set resdung ada sabun deviana, garam herba dengan bedak resdung. Ari ni masuk 3 ari aku try,alhamdulillah...macam ok jer.. Harap-harap sembuh la nanti.

Pasni aku aim lulur badan plak. Nak berlulur le pulakkkkk...Orang cakap kalu nak kawen kena g spa, manjakan diri. Supaya bila kawen nanti baru la bez cket kan..hahahahaa...Tapi  bagi yang xmampu atau nak berjimat, moh kita buat sendiri di rumah. Barang yang sama jugak, apply je kat umah. Kan senang....Tunggu gaji nanti, aku rembat punya. hahahahhaa... :p

 Mine..finally i got it!! sangat teruja..


 Sabun deviana, bau serai wangi.. :p


Set resdung..harap-harap aku xmalas nak guna la ea. Aku kan hangat-hangat taik ayam jew..tapi aku nekad dah ni, nak cantik-cantik walopun xcantik....wwiiiieeeuuuuuuwwwwww~~

bai..

No comments:

Post a Comment