Monday, April 11, 2011

~dilema dalam sayang~

salam..
hurmm, xtao nk ckp pe cuma nk buat luahan perasaan..aku sgt2 tension skrg....see, muka pn da naek jerawat yg sgt byk...pdn muka aku..hahaha...ssh btol kn nk puaskan ati sume org serentak??tambahan plak bila kita duduk dtengah2 antara sume org yg kita syg....sgt2 susah....urmmm...sabar je la..
        Problem aku nih xde la rumit sgt, small matter je...tp bila ia melibatkan org2 yg plg aku syg kt dunia ni, aku mula la jd mengong seketika...huhuhuu...xpe la, mungkin ada hikmah disebalik sume ni...mungkin allah nk menguji tahap kesabaran aku...sabar ayu sabar...
        Kepada insan2 yg aku sygi, maapkan la diri ini...sesungguhnya aku hanya manusia biasa...siapalah aku nk melawan takdir yg maha kuasa...Ya Allah, kau kuatkan lah semangatku ini, berikan aku ketabahan hati, kekuatan iman dan permudahkan segala urusanku di dunia dan akhirat...amin...

** gambar ini hiasan semata2, tiada kena mengena dgn yg hdp atau yg meninggal dunia...sekian!!!

No comments:

Post a Comment