Monday, September 26, 2011

::First trial pakai lens::

Aku xkesah orang cakap aku kolot ke, ketinggalan zaman ke, x up 2 date ke ape..memang ni first time aku nak try pakai lens ok..hahahahhaaa...umo dah tua2 baru nak try, ape kes! Sebab aku penakut, dlu penah try, serius pedih dowh. Kali ni aku try lagi. Ni pun sebab kengkawan opis aku bagi semangat. Dorang cakap, try pakai dari sekarang, kang time kawen nanti pakai baru nampak cantik...muahahahahhaaa... aku kalu pakai ape pun xde maknanya nak cantik, da sedia maklum hodoh...Walo caner pun aku try jugak :p

Dulu2 aku takut, kang aku pakai buta plak kang mata aku neh.. tak ke naya...cian aku...apa punya poyo la aku kan??Memang dasar kolot..hohohooo....Tapi disebabkan semangat dan dorongan yang membuak2 dari kawan2 (amboi statement, xbleh blah!), aku try...


 Lunch time g kuar carik Boon Optical..dia punya boss memang super baek...dapat diskaun ya! Tenkiu Mr Boon...nanti bagi la diskaun lagi ye..


 Aku amik yang ini..B-tranz kaler grey..untuk 3 months punya, RM80. Tapi Mr Boon kasik RM65 je...yeaa..

 Ini RM9 je..amik yg murah,,,dasar kedekut!


 My opismate kak iza pun rembat jugak..hehehehe....sama kaler dengan aku gak, cuma laen brand. Nak tengok hasilnya.........cer tengok kat bawah...

*





*




*





*




*




*




*




*





*





*


taraaaaaa.......



*



*




*



*


success!! xpedih pun...sekali je aku letak terus ok..xpedih..yeaaaa.... chantekkkkkkk takkkk????


owh gedik...tata!!

No comments:

Post a Comment