Tuesday, July 19, 2011

:: Jenjalan i-City::

         You ols...i pegi i-city okeh..hehehe..kepada yg penah pegi aku tau korg misti nyampah giler dgn statement aku neh...aku pedulik ape, suka ati aku la kn..huahuahua..aku saja ja nk hanginkan opismate aku yg dah lama bcita2 nk pegi..tub2 aku dgn ifa yg sampai dulu...yeaaaa....jgn marah ye mama nurun, nanti kita p tau...hik3...
          Pegi pun bukan de planning nak jenjalan pun..nak jenjalan ape, bajet pun xde...ni pegi sbb de sukan company aku kt shah alam..maklumlah kan, kami kan atlet wakil northern...hebat x kwn2? hahahaa...pegi balik bajet claim company, so xpyh pening2 pikir duet minyak kete, tol n penginapan...foc okeh...so, unt melengkapkan jadual kami sepanjang di shah alam, xlengkap rasanya kalu x singgah i-city kn?huahuahuaa... plan nk g putrajaya tgk pesta flora, tp xpyh la kot...i-city je la...dkt cket...hohohoo....
          Malas la nk citer psl sukan, nk citer psl i-city je..hehehee...we ols (aku, ifa n bye) wakil2 dari northern (mcm la hebat sgt) nk pegi bergambor je..semangat jenjalan yg lebih dr bsukan..mmg teruk!!  Malam tu 16/7 pas rehearsal sukan, ktorg balik bilik, mandi siap2 terus msg bye suh amik ktorg...punya la excited tuee...tp cian bye, sampai sesat2 cari tempat kami menginap...sbb atlet lelaki n pompuan stay lain2 tempat..
          Dah la, mls nk cite pjg....layan gambor je la..... wink** wink**


cam biasa, kalu dah nama pun gila posing kt mana pn jadik kn....ni kt rnr tapah, otw g shah alam...


Ada lg ni ha...aku n ifa my sweety opismate..


 Taraaa....dh samapi i-city...masuk kne charge sebuah kete rm10.. mula2 misti la gambo gedik aku dulu..hohohoo...

 Aku, ifa n my new friend...safrah from ipoh...dia yg tunjukkan jalan g i-city..hahahhaa...chumel kan lampu tue....suka tengok...


 Ni namanya over ye kwn2...biasa la jakun ckit...tp kami pedulik hape kn..xde hipokrit2 ok...ni kaki zirafah..hehe..


 hahahaa....aku xbleh lupa time kne sound dgn guard psl amik pic kt sini...tp aku dgn ifa wt slumber badak je walopun org ramai yg tgk kami yg macam jakun ni...lantak la...ada aku kesah....


 urmm...our photographer is bye...sori bye, kami terpaksa menggunakan khidmat bye amik gambo...cian dia letih drive dr butterworth g shah alam, sampai sana trus rehearsal then mlm bawak kami jenjalan plak..cian dia xsempat nk rehat...tp bye sempoi, layan jer...langsung xde bantah2...bye mmg sporting habis la...wa caya sama lu bye...haha..


 dgn rambut alfroo....hohohooo...


 owhhh....gedikya org kt belakang tue...


 minah gila posing!! tp unik pokok2 kt sini...ok la, not bad...memula je excited, then lelama rasa cam alaa...biasa je pun...xde la bez sgt...xbanyak sgt la lampu2 tu...tgk dr jauh cantik la view dia..cane pun kira bagus gak la ada i-city ni...layan jerr..


 Ini ler bye ye kwn2....susah btol nk amik pic dia...ni pun da berbuih mulut ni ha nk pujuk...tenkiu bye...apsal aku nampak gemuk plak ni? aduhh...


 aku lg....silalah menyampah ye....


 wif santa...hehehe...last dah ni...xlarat nk upload dah...ni pon org dah menyampah nengoknyer ha...pasni nak pegi jenjalan tempat laen plak...bukit tinggi oh bukit tinggi...uhuk3**

**tamat dah**





No comments:

Post a Comment