Saturday, December 18, 2010

I'm Back.....yeaaaaa..rewind bufday~

Hye hye hye...im back...wah, ngade2 ko..hahaa..dh sbulan lebey aku mbawa diri kn, today nk wt comeback la katakan...cewi btol..hahaa...urmmmm.... nk stori ape nih??? ala..no idea la. tetiba plak kepala otak ni tringat nk ltk pic celebrate bufday aku dgn my beloved kazen a.k.a my sister si faten nih...layan je la...ngeh ngeh ngeh... :P
 
haha...ini lah minah cewi..gila kamera u...awww...ngeee...ni la kazen aku plg bez merangkap adk pompuan ksygn aku neh...nama dia faten ok... ni masa celebrate bufday kami,wlupun da 2 bln lepas kn..ari ni baru aku nk upload..peduli ape aku..suka ati la kan...ngeee~

waaa....pose sakan minah minah ni...teka kami kt mn???jeng3.....



waaaa...kalu tgk pd menu tu mesti da tau teka kt mn kan....semestinya secret recipe..yeaaa... i like...kikikii.. amacm, sdp x??ha, yg kiri tu aku punya menu ok...cordon blew (btol ke aku eja ni?? mkn aku tau la...) ngeh3...kikii... yg faten punya 2 ciken black papper kot, aku pun da lupa da nama dia...air smstinya la green apple kn...mineral 2 sbb save bajet...bajet x cukup...wuaahahaaa..zassss~

 waaaa...cedapnyer...nyum3... ilang abis diet aku neh...jahanam tol la...wuaaa~ 


 
nah hambik ni, lyn je la aksi gila2 bdk 2 ekor ni time mkn...x abis2 nk bgambo..anyway, i really luv dat moment...sweet sgt...koh3~ 

pose jgn x pose...kang rugi moment2 indah nk tnjk kt anak cucu nt...wuaaahahaa.... tgk budak faten 2, mkn sorg je,,xpe2....


waaa...aku suka sgt2 pic ni...tomeynya...bukan aku, bukan faten...tp aku pn xtau ape yg tomey kt pic ni...tp aku suka la tgk....ngeh ngeh ngeh...:P


tudia...dua beradik yg xbtol...ni kalu tokwan n tok aku tgk ni kompem xngaku cucu...gila hape cucu2 dorg ni...malu kt org kmpg...ampun tok n tokwan..kikikiii~


creativity is important...kakkaa....like,like n like...wekkk~



nah...hambek ko faten..ko langgah sos 2...mau cer ber ko setahun...hahaa...but, i like sgt..ntah bila bole ceni lg...wuaaa....



ni satu lg aku plg suke tgk...blackberry tu...canggih kn??hahahaa...


testing2...ngeh3...aku tgh try webcam baru faten..nape aku duduk cm2?? sbb nk cover perot la 2 kn...double cheese burger la katakan...wuaaa...


da abis sesi mkn2...tgk 2, licin bebudak ni mkn...kata diet, teruk btol...pape pn tenkiu faten blanja i...ngeh3...nt2 blanja la kakak u ni lg....wekkk~



ni last pic...smpt lg pose kn..ngade2 je minah ni..wekkkk...pape pn syukur alhamdulillah dgn pemberian allah ini..maka meningkatlah umo aku ke 24 thn n faten  21 thn...tuanya aku neh...wuaaa...cmne pn aku bsyukur sgt2 allah masih pjgkn umo aku dan bg kesihatan yg baek..alhamdulillah..ok la, perot pn da kenyang moh le kita balik...chauuuuu~





No comments:

Post a Comment