Saturday, March 26, 2011

attending kenduri againt....hahhaa...

wieeehuuu....tetiba ja ri ni rasa mcm rajin plak nk update blog..kalu hari2 laen jgn harap la..bila nk on je laptop trus jadik cm malas giler..hahaa...tp ari ni disebabkan busan tramat sgt, maka aku pn menjadik rajin dgn tiba2 unt mengUPDATEkan citer2 da latest..urmm, ari ni mari kita saksikan gambo2 aku yg sgt gedik time attend kenduri kawen kazen si kirah bezfren aku neh...moh le kita moh...aawww....

memula misti la kita kena saksikan gambo2 makanan yg enak lg lazat..hahhaa....sgt2 sdp,smpi abis aku mkn...tp yg byk misti la lauknye...nasik i senduk suda...aku mau diet maa....diet ke??hahaa...sendiri mau egt la ayu, kalu bdn ko 2 da mengembang phm2 je la..jgn melantak je keje ko..ape kess?? tp mmg ari ni aku xbley diet la, tgk lauk pn da terangkat selera aku...ada ayam msk merah, daging msk hitam, gulai daging dgn ubi dgn rojak buah tu(ntah apa nama dia pn aku xtau...mkn aku tau la...hahahaa)...sgt2 sdp...mkn plak time2 hujan...haduhhhhh.....

disebabkan aku selera gajah, maka ni second round yg aku bedal...ni peberet aku, mn leh tggl...rugi beb...laksa penang tuh...haduhh...pecaya tak aku mkn dua mangkuk??hahhaaa...mmg perut tong dram btol ko ni ayu....teruk btul....huahuahua...

pencuci mulut a.k.a pencucui lemak yg suda byk tkandung dlm perut aku...hahhahahaa....

yg ni owg pggl agar2...ada kaler merah n purple...sgt sdp...sweettt mcm aku...kakakakaa...(sgt perasan, nyampah mak...awww)

ini pulak gift yg tuan umah kasik kt tetamu...actually byk lg la yg ada dlm beg yg aku dpt 2, kueh, bunga telur...tp yg ni je aku enterframe..sgt hegeh2...mcm jakun..hahhaaa...

 sblm memulakan sesi mkn2, moh kita bgambar dgn pengantin dlu...hik3...

 aku dgn pengantin....sgt gedik aku ini.....kuang3...tp apsal aku pki sweater?sbb ari ni ujan, aku sgt2 la sejuk...huhuhu...
 bila suda je mkn....maka suda start lah sesi gedik menggedik...hahhaa...mntk maap la kwn2, kalu aku ada je misti korg sume tlibat sama mjd gedik mcm aku....hahhaaaa...terima la aku seadanya ye...kikikikii....

 wif kirah n yat....solo lg tewww.....hik...

 aku yg semakin chubby...hadeh...

 wif pija n kirah....layann...

 oohhh tidak....sgt la gedik smpi x perasan orh sekeliling tgkk....huahuahua...

 apabila kepenatan melanda jiwa...beginilah jadiknya...ujan sgt lebat kt luar dwn, so kami btapa dulu la kt cni...sbb tu la muka yat menjadik sebegini rupa..hahhaa..

pija sms dgn buah atinya...hahhaaa...

 yat wif mohd hazeem anak kak iza....chumell...

ni last pic....aku wif farisya anak kak iza..hahaaa....setakat ini sahaja sesi gedik menggedik hari ni...jumpa lagi di lain sesi ya....tataaa....

No comments:

Post a Comment